13 Nisan 2009 Pazartesi

ABI HAYAT ERZURUM

Hani diyorum ya toprağım,
İşte alnımda duruyor izi.
İnsan onsuz olamaz diyorum ya,
Ayrılıkta vurur ya,
Ta şurama bir sızı.
İşte o sızıdır ERZURUM,
Mevlam korusun onu ve bizi.

İşte canlar,
Vatanımda vatanım,
Canımda canım,
Benim adamlık yanım,
Güzel şehrim,balım ERZURUM.

Rabbim yükseğe koymuş onu,
Görünmezmiş başı ve sonu,
Dadaşlık derin bir mevzuu,
Haktır,hakikattir yolu.

Ne verirsen alırsın,
Bire beş bire on.
Sen görmezsin,göremezsin,
Ulvidir,ilimdir o.
Kaynayan yürek,
Söyleyen dilimdir o.
Gah şair,
Gah alimdir o.
Özel şehrim,kanım ERZURUM.

Beyazını yüreğinden almış,
Yüceliği Palan'a kalmış,
Yağan her tanede düşünür,
Nice sevdalara dalarmış.

Susarsın,susanırsın,
Konuşamaz,kurursun ya,
Kavuşursan dilin açılır.
Kana kana içersin ya,
Ab-ı hayattır ERZURUM.

Hani diyorum ya toprağım,
İşte alnımda duruyor izi,
İnsan onsuz olamaz diyorum ya,
Ayrılıkta vurur ya,,
Ta şurama bir sızı,
İşte o sızıdır ERZURUM.
Mevlam korusun onu ve bizi.

Sana olmaz hiç bir kusurum,
Sensin neşem,sensin huzurum,
Sana,sana ben kurban olurum,
Vatanım,
Toprağım,
Canım...kanım ERZURUM.

SELİM ADIM