3 Şubat 2011 Perşembe

ŞAHİN KABAKUŞ (1965----)


Şahin Kabakuş, 29 Ekim 1965 tarihinde Erzurum'da dünyaya geldi. İlk, orta ve lise tahsilini Erzurum'da yaptı. 1988 yılında Erciyes Üniversitesi Makina Mühendisliğinden mezun oldu.

MTA, DSİ, DLHİ Genel Müdürlüklerinde görev yaptı. Halen Ulaştırma Bakanlığı Antalya Bölge Müdürlüğünde Bölge Müdür Yardımcısı olarak görev yapmaktadır.

Çok erken yaşlarda şiir yazmaya başlayan Şahin Kaba-kuş’un Korkularım (şiir), Kardelen (şiir), Işıksızım (şiir), Türk Gencinin El Kitabı; eserlerinden bazılarıdır.


ASKERİN TÜRKÜSÜ

Dumlu'dan yağ kokusu
Kemik dumanlarında
Yandı ana Hasan'ın
Gömedin mi rüyanda?
Yandım diyen feryatla
Kavruldum külüm kaldı
Kayıtlardan düş beni...

Temeltepe Kışlası;
Namludan daha hissiz
Daha soğuk bir iklim...
Ve uyucasına sessiz
Dondum diyen feryatla
Buz tuttum ölüm kaldı
Kayıtlardan düş beni...

Doğduğum Güneydoğu
Ter kattığım toprakta;
Bu kadar kahpeleşip
Kardeşim beni vurmaz
Sandım diyen feryatla
Vuruldum gülüm kaldı
Kayıtlardan düş beni...

Ben şimdi bir şerefin
Sonsuz nöbetindeyim.
Bedenimi toprağa
Muradımı rüzgâra
Gömdüm diyen feryatla
Savruldum yelim kaldı
Kayıtlardan düş beni...

Şahin Kabakuş