18 Ocak 2011 Salı

VOLA


Vola vola diye çağırdım seni
Dönüp de yanıma geldin mi vola?
Bir gün aramadın sormadın beni
Ecep ne haldayam bildin mi beni ?

Danalar böyüdi döndi öküze.
İnmedi arabam tepeden düze.
Bende dert ararsan,dayandı yüze.
Gece yuhileri böldün mü vola.

Söğüdün dalında ötir gargalar.
Çırpar ganadıni dalı ırgalar.
Beni bu günlerde bir merak sarar.
Sen de düşünceye daldın mi vola?

Sabah erken gahtım mafiş bişirdim.
Tandırın başında südi daşırdım.
Bene bi hal oldi bele şaşırdım.
Ahlımi başımdan aldın mi vola?

Çayırda guziler cırtige gahir.
Hasretin çok acı canımi yahir.
Burnumi sızladir,yaşlarım ahir.
Gelip de yaşımi sildin mi vola?

Kokor görmiş gibi gaçtın oraya.
Guymah bulamazsın,getsen saraya.
Guggiler ötirken gelsen buraya.
Ganmi dutti seni öldün mü vola?

Sufatın töküle,sene kim çatti?
Golundan duttide gurbete atti.
Dadaşın malları gışgırma satti
Sen şimdi lıpbızda galdın mi vola?

Anonim