2 Ağustos 2010 Pazartesi

BAYRAM ARICI (1980----)

Bayram Arıcı 1980 yılında Erzurum’un Tortum ilçesine bağlı Bağbaşı Beldesi’nde doğdu . Öğrenimimi Erzurum ve Tortum’da tamamlayarak, Erzurum Lisesinden mezun oldu.

Milli Eğitim Bakanlığına memur olarak girerek, İstanbul Kağıthane Profilo Anadolu Teknik Lisesi’nde) göreve başladı.

Erzurum Ziya Gökalp lisesine tayin olarak hem çalışıp hemde Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği Bölümünden okuyarak mezun oldu. Erzurum Yakutiye Edip Somunoğlu İlköğretim Okulu’na Türkçe Öğretmeni olarak atandı.

2009 yılında Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde yüksek lisans öğrenimine başlayan Bayram Arıcı, Akçaabat Kavaklı Yatılı İlköğretim Bölge Okulu'nda Türkçe öğretmenliğine devam etmektedir.

GERÇEK ÖĞRETMEN

Çabalar öğretmeye birşeyler öğrencisine
Öğretmek bahane, eğitmek tek şart
Eğit, öğret ki, devam etsin hayat
En iyi odur, eğitmezse hayat gider tersine

Yollar çeşitli isteyen istediğine
İyiyi doğruyu öğretirse öğrencisine
Düşünmelidir geleceği yine
Gün gelir öğrenci girer, millet meclisine

İşte gerçek öğretmen odur ki
Gösterir insanlara sevgiyle barışı
O öğretir bilgiyle yarışı
O yönetir cehle açılan savaşı

24/11/1997

Bayram Arıcı