2 Ağustos 2010 Pazartesi

ARİF ARİFOĞULLARI (1980----)

Arif Arifoğulları; 1980 yılında Erzumda doğdu. İlk ve orta okulu Erzurum’da, Liseyi ise Erzincan’da okudu. Meslek lisesi kimya bölümünden mezun oldu. Şiir yazmaya on sekiz yaşında başladı.

Çeşitli gazete ve dergilerde şiirleri yayınlandı. Erzurum ve İlçelerinde yapılan özel gün ve gecelerde şiir severlere hitap etmekte ve haftalık olarak yerel bir gazetede de köşe yazısı yazmaktadır.

ÜŞÜYORUM ANNE

Üşüyorum bu soğuk kış gecelerinde
Garip bir duygu var yorgun bedenimde
Bir ölüm korkusu var yüreğimde
Üşüyorum Anne can yok gözlerimde

Anne ellerim soğuk vücudum titrek
Belkide bu acım hiç bitmeyecek
Kar tipi boran gözlerim ürkek
Üşüyorum Anne derman yok dizlerimde

Anne üşüyorum sıcak yurdumda
Bedenim donuyor Erzurum ayazında
Gözlerim süzülüyor Ayyıldızlı bayrakta
Üşüyorum Anne hal kalmadı yüreğimde

Kaldırın yerden soğuk bedenimi
Anlatın herkese Vatan Bayrak sevgimi
Sahipsiz koymayın güzel ülkemi
Üşüyorum Anne can kalmadı bedenimde

Arif Arifoğulları