26 Haziran 2013 Çarşamba

ERZURUM OVALARI (ŞAL GARA ŞALVAR GARA)

Erzurum ovaları
Şalgara şalvar gara bel bağlama
Yayılır develeri
Şalvarı dönder o yara bel bağlama
Oturmuş koyun sağar
Şalgara şalvar gara bel bağlama
Terlemiş sinekleri
Şalvarı dönder o yara bel bağlama

Şalgara şalvar gara bel bağlama
Şalvarı dönder o yara bel bağlama

Bostanım evlek evlek
Şalgara şalvar gara bel bağlama
Dadandı kara leylek
Şalvarı dönder o yara bel bağlama
Ektim biçtim hergettim
Şalgara şalvar gara bel bağlama
Koymadı zalım felek
Şalvarı dönder o yara bel bağlama

Şalgara şalvar gara bel bağlama
Şalvarı dönder o yara bel bağlama

Bostan ektim golattı
Şalgara şalvar gara bel bağlama
Dibinde yılan yattı
Şalvarı dönder o yara bel bağlama
Şu benim kör talihim
Şalgara şalvar gara bel bağlama
Yari uzağa attı
Şalvarı dönder o yara bel bağlama

Şalgara şalvar gara bel bağlama
Şalvarı dönder o yara bel bağlama

Kaynak-Nebahat Şimşek
Derleyen-TRT İstanbul Rad.THM Md.
Nota-Yücel Paşmakçı
Yöre-Erzurum