31 Temmuz 2010 Cumartesi

ALAADDİN TAŞKIN (1963(----)

Alaaddin Taşkın, 1963 yılında Erzurum’un Oltu ilçesinde doğdu. İlkokulu ve orta okulu Şenkaya ve Erzurum’da okuyarak, Erzurum Endüstri Meslek Lisesinden mezun oldu.

1983 Dicle Üniversitesi Fen Fakültesi Fizik bölümüne kayıt yaptırdı. 1985 yılında ekonomik nedenlerden dolayı okuldan ayrıldı. 1987 yılında Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi, açık öğretim programına kayıt yaptırdı ve oradan mezun oldu.

1989 yılından buyana bir kamu kuruluşunda memur olarak çalışmaktadır.

TÜRKİYEM

Kıskanırım seni ben herkesten
Dosttan, hele, hele düşmanından,
Ermeni’den, Yahudi’den, Rum’dan,
Yakışmazsın ki bizden başkasına sen,

Çekinmem, uğruna feda ederim canımı ben.
Vatanımsın sen canımdan öte Türkiye’m.

Senin uğruna nice canlar feda ettik,
Bir baştan bir başa sınırına şehit türbeleri diktik,
Toprağına Türk’ü, Kürt’ü, Çerkez’i, Laz’ı ektik,
Gayrisine, sana vatanımsın dedirtmedik,

Çekinmem, uğruna feda ederim canımı ben.
Vatanımsın sen canımdan öte Türkiye’m.

Düşünsün düşmanların bir daha, bir daha,
Uyanır ise bu millet kalkar yine şaha,
Kutsaldır vatan bizim için, biçilmez paha,
Şaşarım vatanıma göz diken ahmak güruha,

Çekinmem, uğruna feda ederim canımı ben.
Vatanımsın sen canımdan öte Türkiye’m

Ay yıldızlı bayrağa rengini verdik kanımızla,
Bedelini ödemiştik ve yine öderiz canımızla,
Adına destanlar yazdık, toprağına taşına,
Yakışmazsın ki sen bizden başkasına,

Çekinmem, uğruna feda ederim canımı ben.
Vatanımsın sen canımdan öte Türkiye’m

Alaaddin Taşkın