20 Aralık 2010 Pazartesi

MUSTAFA AYDIN (1963----)


Mustafa Aydın 30 Ocak 1963 tarihinde Selim’de doğdu. İlköğrenimi Selim’de, ortaöğrenimini Sarıkamış’ta tamamladı. Şiire ilgisi küçük yaşlarda başladı.

Sarıkamış lisesinde öğrenciyken Aşık Mevlüt ihsani ile tanıştı. Daha sonra Mevlüt İhsani’den aşıklık geleneğini ve halk şairliğini öğrendi.

Türkiye’nin birçok yerinde yarışma ve programlarda katıldı ve dereceler aldı. Şiirlerinde her türlü konuyu işleyen Mustafa Aydın’ın  bugüne dek birçok şiiri yayınlandı.

BEN GARİBAN

Ne gelen var nede giden
Yol gariban ben gariban
Hasretliğe mahpus eden
Hal gariban ben gariban

Ne işim var benim burda
Atamın mezarı orda
Kaç yıldır dönemem yurda
El gariban ben gariban

Mustafa’yım neler çekmiş
Yıllarca gözyaşı dökmüş
Lale sümbül boyun bükmüş
Gül gariban ben gariban

Mustafa AYDIN